Ambitionsnivå och prioriteringar för Biometrias support
Förutsättningen för en lyckad och effektiv support är att vi tillsammans (Biometria och ni kunder) har en öppen kommunikation för att på bästa sätt se till att hela branschen kan få bra support.
Ditt ansvar som kund
Det är viktigt att du som kund (där det går):
- Inkommer med din beställning i god tid
- Stora beställningar tar lång tid att lösa
- Skickar in kompletta beställningar eller tydliga supportärenden
- Tydighet och ärlighet när ett ärende är brådskande (se separat rutin)
- Återkopplar när Biometria behöver förtydligande kring ditt ärende
Prioriteringsordning av supportärenden och beställningar:
Ambitionsnivå Handläggningstider Kundservice:
Rätt förväntansbild
Vad kan du som kund förvänta dig av Biometrias support?
- Beställningar som inkommit fram till och med 2025-03-03 (datum som kommunicerats till er kunder) kommer att finnas upplagda innan Go Live.
- Kundservice jobbar intensivt för att även klara av att hantera beställningar som inkommit efter 2025-03-03 – därför kanske en beställning som skickades in för 2 veckor sedan inte är påbörjad än.
- AT1 och VIOL 2 är nedprioriterat till förmån för Go Live och produktionsmiljön.