Kontakta oss
Öppettider växel
Måndag - Fredag kl 08:00 - 16:30
Telefon: 010-228 50 00
Support och fjärrmätningscentral
E-post: support@biometria.se
Telefon: 010-228 59 00
Har du en fakturafråga?
Vill du beställa en tjänst?
Supportvägar till Biometria
Telefon: 010-228 59 00
Alternativ 1, Redovisning virke och energi
Frågor om virkesorder, prisräkning och mätbesked
Eller skicka direkt:
Alternativ 2, Mätplatsteknik
Mätplatsrelaterade frågor som t ex DORIS
Alternativ 3, Transportfrågor
Frågor om Transportredovisning, Krönt vägval eller Leveransavisering.
Alternativ 4, Drivning
Frågor om Sender XC, PRINS, Kvalitetssäkring skördare eller RAPP
Alternativ 8, Övriga frågor
Telefon: 010-228 59 00
För dig som behöver komma i kontakt med en mätare på någon av våra fjärrmätningscentraler.
Du får tre olika val och kan på så sätt styra ditt samtal till rätt kompetens.
Alternativ 1, Sundsvall
Alternativ 2, Östersund
Här får du ytterligare två alternativ:
1 – Fjärrmätningscentral
2 – Tåg
Alternativ 3 – Varberg
Stöd för ditt VIOL 3 arbete
I ditt arbete med anpassningar för VIOL 3 finns din kundrådgivare som kan stötta och se till att du får den hjälp du behöver. För kontaktuppgifter se nedan. Biometria har även affärskonsulter som stöd i resan mot VIOL 3. Supportfrågor kring integration hänvisas till vår kundtjänst, se kontaktinfo till höger.
Integrationer i VIOL 3
Du som kund ansvarar för din egen anpassning till VIOL 3 och Biometria stöttar dig via kundrådgivare och affärskonsulter. Dessa kan hjälpa dig i ditt egna utvecklingsarbete i form av t. ex. förberedelser, systeminventeringar, förstudier, Gap-analyser, konsekvensanalyser och systemuppgraderingar eller genom att leda dig genom hela VIOL 3 programmet. Din kundrådgivare kan hjälpa dig vidare.