Brådskande ärenden
Övergången till VIOL3 påverkar hela branschen och innebär också ett ökat ärendeinflöde för Biometrias kundservice bland annat när det kommer till beställningar. Om du har en beställning som är brådskande (hindrande för virkesflödet) får du gärna hjälpa oss att kunna prioritera rätt genom att meddela detta i god tid.
Vad är brådskande?
Om ett ärende behöver hanteras inom 24 timmar och kan påverka virkesflödet. Det kan till exempel röra sig om:
- Ärenden som hindrar direkt inmätning på industrin
- Ärenden som riskerar att hindra inmätningen inom de närmaste 2 dagarna
Hur inkommer jag med ett brådskande ärende?
- Skapa ett supportärende via Mina sidor (välj Övrigt under område), alternativt via mejl eller telefon.
- Skriv BRÅDSKANDE i mejl- eller ärenderubriken
- Skriv en kort beskrivning kring varför ärendet är brådskande med en tydlig tidsaspekt (Akut/Kritisk). Om det rör ett tidigare ärende, inkludera ärendenummer.