Hur kan vi hjälpa dig?

Det finns flera sätt att komma i kontakt med oss på kundtjänst beroende på vad du behöver hjälp med. För mer brådskande eller akuta ärenden finns vi tillgängliga via telefon under ordinarie öppettider, support för fjärrmätning och akuta ärenden kan du få dygnet runt.

Skapa ett ärende

Skapa ett ärende

Via Mina sidor kan du skapa och följa dina ärenden direkt. Du behöver vara inloggad för att komma åt tjänsten. 

Ring vår kundtjänst

Vi finns här: 010- 228 59 00

Kundtjänst och Support: Vardagar 08.00 - 16.30
Fjärrmätning och akuta ärenden: Öppet dygnet runt

Kontakta oss via e-post

Allmän support: support.viol3@biometria.se

Mätplatssupport: matplats.support@biometria.se

Är det brådskande?

Vissa beställningar och ärenden kräver snabbare hantering - till exempel om de hindrar virkesflödet, då gäller särskilda rutiner.

Snabb fjärrhjälp

Snabb fjärrhjälp

Med TeamViewer kan vår support snabbt koppla upp sig mot din enhet och se det du ser - vilket gör det enklare att hjälpa dig. Installera gärna TeamViewer i förväg för en smidigare support.

Bara en snabb fråga?

Du behöver inte vara den första med din fundering. Kolla gärna bland våra vanliga frågor och svar - kanske hittar du svaret där! 

Supportkostnad

Vill du veta vad supporten kostar? Här hittar du aktuell prislista och information om alla våra supporttjänster.

Behöver du hjälp i kundtestmiljön AT1?

Testmiljön har en egen supportkanal. Skicka ett mail till support.kundtest.viol3@biometria.se eller skapa ett ärende via Mina sidor i kundtestmiljön.