Biometria utför release för Affärssystemet Dynamics

Biometria utför release för Affärssystemet Dynamics med IT-tjänsterna "Redovisning och Transport" den  13/5  kl 17:00 - 21:00. Läs mer

Starttid 2025-05-13 kl. 17:00 Sluttid 2025-05-13 kl. 21:00

Brådskande beställning till VIOL 3

Övergången till VIOL 3 påverkar hela branschen och innebär också ett ökat ärendeinflöde för Biometrias kundservice bland annat när det kommer till beställningar. Om du har en beställning som är brådskande (hindrande för Virkesflödet) får du gärna hjälpa oss att kunna prioritera rätt genom att meddela oss om detta i god tid.

Vad är brådskande?

Brådskande ärenden innebär ärenden som behöver lösas inom 24h.

Hur inkommer jag med ett brådskande ärende?

  1. Lägg din beställning på Mina Sidor på www.biometria.se
  2. Skicka ett mejl till support.viol3@biometria.se eller registrera ett Vanligt Supportärende (välj Övrigt under område)
  3. Skriv BRÅDSKANDE i mejlrubriken eller ärenderubriken
  4. Hänvisa till din redan lagda beställning (Ärendenummer) i Supportärendet samt skriv en kort beskrivning kring varför ärendet är brådskande med tydlig tidsaspekt.

 

Alternativt ring Biometrias support på 010-228 59 00

Läs mer om supportvägar VIOL 3 här.

24 Apr 24 Nyheter VIOL 3